Bila Keluar Error Pada Iklan Autopost Group Anda

Nak cerita indah je tidak bagus jugakan. Seolah-olah software Viral autopost facebook ini sempurna. Hakikatnya tiada perkara itu sempurna melainkan Allah yang Maha Esa. Cewah. Madah permulaan ya.

Pagi tadi saya beriklan, mengiklankan stok clearance jam tangan azan. Stok bagi model Jam tangan azan Harameen 6506 tidak akan direstok kembali oleh HQ kami maka HQ nak bagi clearkan stok ni segera itu yang ada lelong.




CLEARANCES SALE! CLEARANCES SALE!

Untuk makluman semua,kami sedang mengadakan CLEARANCES SALES bagi produk jam tangan azan model Harameen 6506 ini. Dan produk ini TIDAK AKAN DI RESTOCK SEMULA. Jadi cepat dapatkan stok terakhir Jam tangan azan HARAMEEN H6506 ini sekarang!

* Percuma: Baucer RM10 & Beg kertas Eksklusif (STOK TERHAD).

P/S: Pembelian sebelum jam 11.30 pagi akan dihantar pada hari yang sama.🤩 Selepas jam tersebut, akan dihantar hari bekerja berikutnya. InsyAllah 😊

Kenapa beli daripada kami?
- Harga paling murah
- Produk direct daripada kilang
- Penghantaran segera
- Tracking Number terus ke telefon anda melalui SMS
- Stok banyak (bagi yang mahu borong)

JAM TANGAN AZAN KIBLAT HARAMEEN 6506
Pilihan warna: Hitam (Skrin Putih), Hitam (Skrin Hitam), Kelabu (Skrin Putih), Kelabu (Skrin HItam), Pink, Putih, Kuning, Hijau Muda, Turquoise, Ungu dan Oren.
*kalau ada yang nak gambar lebih jelas boleh Chat dengan kami ya.

Spec:
•    Automatik Qiblat sepantas 3 saat
•    Automatik Kompas
•    Waktu solat seluruh dunia
•    Tulis nama sehingga 6 huruf
•    Penanda Al Quran
•    Kalender Hijrah dan Masihi
•    Taqweem Malaysia
•    Dwi-bahasa (English & Arabic)
•    Alarm
•    Stopwatch
•    Kalis Air (30M)

Untuk tempahan terus wasap ke 0189100852

#jammurah #harameen #jamazan #jamkiblat #kiblat #solat #buruj #freegift #original #warranty #casio #jamtanganazan #islam #trusted #jamdigital #mikat #quran #promosi

Mula sahaja terus ada masalah pada sistem. Keluar permission error. Aduh. Gelabah la kejap kan. Mana tidaknya kelmarin akibat tamak beriklan dan tidak ikut peraturan facebook saya disekat dan disifatkan sebagai spam. Namun, berjaya selesaikan dengan facebook cuma denda tetap kena dendalah. Saya tidak boleh buat apa-apa posting selama 1 hari. Alhamdulillah cuma sehari.


Bila saya cek kembali rupanya group tersebut sudah tiada ruang untuk membuat sebarang posting. Sudah ditutup. Jadi solusinya selepas ini delete sahaja group ini dari facebook akaun anda selepas itu anda boleh keluarkan dari setting group beriklan di software viral autopost facebook automasikan bisnes anda. 

Mudahnya software viral autopost facebook ini memberikan peluang untuk saya beriklan tanpa membazirkan masa. Malam tadi saya run auto like untuk semua post kawan-kawan di facebook. Insha Allah mulai hari ni nak konsisten add rakan baru 100 orang sehari. Nak add banyak-banyak boleh tetapi nanti masa terguna pula untuk pengiklanan autopost. Anda harus bijak gunakan software supaya facebook tidak anggap anda spamming. Jangan kerana ketamakan kalian, kalian sanggup hilang facebook akaun tahu.

Dan bestnya software viral autopost facebook ini boleh pakai kat handphone. Tidakla susah payah perlu beli laptop. Tak perlu sampai ke tahap tu dan boleh jalankan 3 akaun facebook berlainan sekaligus. 

Ha, apa lagi. Mulakanlah sale anda di facebook😊

Catat Ulasan

0 Ulasan