Peluang Berniaga di Beezmall.com . Ada Yang Pernah Membeli Belah di Sini?



Beezmall.com mula mencari dan merekrut peniaga untuk berniaga di laman website ecommerce mereka. Ianya seperti Lazada, Lelong dan Shopee. Ecommerce mana-mana tempat adalah sama tetapi bagi peniaga kita cuba mencari pusat beli belah yang bukan sahaja menjadi tumpuan pelanggan namun memberikan kelebihan besar kepasa peniaga itu sendiri.

Paling menakutkan jika ada cas-cas tersembunyi yang perly divayar. Peraturan ketat hingga menyukarkan peniaga untuk beriklan juga diambil kira. 

Kisahnya, beberapa minggu lepas saya didatangi oleh wakil staff Beezmall.com untuk meletakkan produk jualan di sini. Ragu-ragu jugakan kerana kebiasaanya kita mencari tempat untuk beriklan. Tetapi beezmall, mereka mencari peniaga-peniaga pula untuk beriklan. Disebabkan hal ini kita was-was juga. Setelah di maklumkan tiada cas tersembunyi, prosesnya juga mudah. Oleh itu saya setuju sahaja untuk sertai pengiklanan di Beezmall. Lagi pula sebulan pertama, produk-produk jualan kita akan diiklankan di facebook page Beezmall secara percuma. Haa, bukankah bagus begitu?


Selamat sudah berdaftar. Sekarang haruslah saya meletakkan produk di Beezmall. Anda juga ada didatangi staff Beezmall? Nanti saya kongsikan ya apabila selesai meletakkan produk di sana. Beezmall buat masa ni tiada applikasi khas seperti Shopee atau Lazada. Anda harus menggunakam browser untuk melakukan aktiviti di Beezmall. Login dan uploadkan produk anda. Untuk kunjunhi website beezmall, sila ke www.beezmall.com . 

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. hi..awak didatangi staff tu secara face to face ataupun drpd whatsaap? sbb saya dapat tawaran tu melalui whatsapp

    BalasPadam
    Balasan
    1. Whatsapp. rasanya mereka sedang merekrut ramai. ramai juga rakan saya dihubungi.

      Padam
  2. Saya pun ada terima whatsapp dr Beezmall. Boleh dipercayai tak?

    BalasPadam
  3. Sy ada dpt twrn yg sama..nk tny ..ada x sebarang masalah spnjang join beezmall..

    BalasPadam
  4. Macamana progress dgn Beezmall skrng? Dah mula masuk produk?

    BalasPadam
  5. Macamana progress dgn Bezzmall skrng? Dah start masuk product?

    BalasPadam
  6. Saya baru je dapat wasap dorang ni..ragu2 juga

    BalasPadam
  7. Betul ke tidak ada cas tersembunyi?

    BalasPadam
  8. saya baru terima whatsapp dari staff beezmall. boleh percaya ke? katanya free tak payah bayar ape pun.

    BalasPadam