Eskayvie: Produk Kesihatan Terbaik Untuk Gaya Hidup Sihat & Paling Penting Jangan Stress-Stress

Eskayvie sebenarnya telah berada lama di pasaran sejak tahun 2009 namun menjadi viral dan mula dikenali semasa Covid-19 melanda. Peluang yang datang tidak disia-siakan rupanya produk kesihatan Eskayvie ini sangat membantu pesakit Covid-19 untuk meningkatkan sistem imusasi dalam badan, memulihkan kesihatan malah sesuai untuk mereka yang ingin mencegah daripada terkena kesan yang teruk daripada jangkitan Covid-19. Begitu jugalah bagaimana saya sendiri mengenai produk Eskayvie ini. Mari saya ceritakan sedikit tentang latar belakang syarikat Eskayvie dan mana tahu anda memerlukan produk ini sebenarnya kan?

Mengenai Syarikat Eskayvie

eskayvie



Eskayvie ditubuhkan pada 19 Mei 2009 oleh dua pengasasnya: Dr. Syid Ayob Syid Mustafa Al-Qudri dan Puan Kartika Wati Mohamed, dengan pemahaman bahawa gaya hidup dan tabiat pemakanan di rumah merupakan faktor-faktor utama penyumbang kepada pelbagai penyakit kronik. Dr. Syid Ayob Syid Mustafa Al-Qudri, seorang doktor perubatan dengan pengalaman lebih daripada 20 tahun dalam perubatan moden, perubatan alternatif, dan anti-penuaan, memikul tanggungjawab untuk berkongsi dan menyebarkan berita yang berguna serta kesedaran tentang kepentingan pencegahan berdasarkan rumah untuk pelbagai penyakit kepada masyarakat umum.

Eskayvie adalah gabungan nama kedua-dua pengasasnya, Syid dan Kartika, bersama dengan perkataan Perancis "Vie," yang bermaksud Hidup. Sebagai pengeluar makanan tambahan untuk kesihatan dengan lebih dari 10 tahun pengalaman di pasaran, Eskayvie telah membantu meningkatkan kualiti hidup pelanggannya melalui pelbagai produk dan rangkaian rangkaian mereka yang luas.

Baca juga: Dealer Emas Orodesign , Beli Emas Harga Kilang

Kenapa Eskayvie Dipercayai Ramai?


Rakan kongsi, Puan Kartika Wati Mohamed, bertanggungjawab untuk membuat jenama Eskayvie lebih dikenali, terutamanya dalam hati lebih daripada 700,000 pengguna di Malaysia dan Asia Tenggara dengan pelbagai produk yang ditawarkan. Beliau seorang peguam yang mahir dan cekap, dan sudah memiliki tiga firma di bawah namanya. Beliau juga telah memperluaskan minatnya dalam bidang kesihatan dan kecantikan, yang membantu pertumbuhan berterusan jenama Eskayvie. Dengan pengalaman yang luas dan pemikiran yang progresif, Eskayvie telah dikenali dalam industri ini dan menerima banyak anugerah.


produk eskayvie


Produk Eskayvie

Ada beberapa rangkaian produk Eskayvie yang perlu anda tahu, antaranya Diffenz, Mindtropic, I-Qids, Phytax dan banyak lagi. Eskayvie merupakan produk rangkaian kesihatan, jadi apa yang anda inginkan dari Eskayvie ialah produk mencegah dan merawat kesihatan tubuh badan anda. 

Saya kongsikan dua produk best seller Eskayvie dalam artikel hari ini iaitu MindTropic dan I-Qids

Eskayvie MindTropic 

Eskayvie Mindtropic adalah supplement kunyahan berperisa tropika yang lazat dan diperkaya Phosphatidylserine, Ashwagandha KSM-66, Bacopa Monnieri, Selenium dan Magnesium yang membantu menguatkan memori, memperbaiki mood dan tidur serta melegakan stress. MindTropic adalah suplement khas untuk kesihatan otak (brain superfood). Sebotol ada 30 tablet. 
mindtropic eskayvie

Mindtropic Eskayvie Review

Ada beberapa blogger yang sudah review produk MindTropic ni, jom baca dulu


Baca sini perkongsian beliau : mindtropic eskayvie review

Kebaikan & Khasiat Mindtropic

Ada banyak kebaikan dan khasiat Mindtropic yang perlu anda tahu:

kebaikan mindtropic



Kami sarankan ambil Eskayvie Mindtropic hari ini juga. Mindtropic diformulasikan oleh Doktor Syid Ayob Syid Mustafa Al-Qudri dengan bahan Nootropik dan Adaptogen seperti :-

  • Phosphatidylserine
  • Ashwagandha KSM-66
  • Bacopa monnieri
  • Selenium
  • Magnesium

Gabungan kelima-lima bahan ini dapat bantu anda untuk:

  •  Lebih fokus
  •  Lebih relaks
  •  Daya fikir lebih laju
  •  Tidur lebih berkualiti
  •  Lebih mudah menghafal
  •  Lebih kuat daya ingatan
  •  Kawal keradangan di otak
  •  Mudah input perkara baru.

Mindtropic Testimoni

Alhamdulillah, sambutan produk Mindtropic sangat menggalakkan. Ramai pengguna kini suka dengan hasilnya, ramai yang alami anxiety dan masalah tidak boleh tidur kini lebih tenang dan dapat tidur lena.

mindtropic testimoni


mindtropic testimoni


mindtropic testimoni


mindtropic testimoni


mindtropic testimoni


Harga Mindtropic

MindTropic sebotol 30 biji adalah RM 70, Combo dua botol RM 130. 

Cara Makan Mindtropic

Cara makan Mindtropic Eskayvie mudah sahaja; sila ikut cara di bawah:

 1. 18 tahun ke atas 1 tablet, 2 kali sehari selepas makan.

2. Kanak-kanak 13-17 tahun 1 tablet sehari selepas sarapan pagi.


eskayvie mindtropic



MindTropic KKM

Kesemua produk Eskayvie ada sijil KKM dan makmal. Bukti kecemerlangan produk tersebut dan usaha syarikat dalam memberikan produk terbaik buat rakyat Malaysia. Lihat gambar, sijil KKM Mindtropic Eskayvie

mindtropic kkm

mindtropic kkm

Bagaimana Nak Dapatkan Produk Eskayvie?


Berminat nak dapatkan produk-produk Eskayvie? Anda boleh dapatkan dengan Consultant Eskayvie, Puan Artah


Puan Artah
Consultant Eskayvie Sabah
No Telefon : +60 13-759 5601

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama